50 Način, Da Uporabite Kokosovo Olje

zdravstvo medicina zdravstvena

Brcaš navado imajo lahko večji vpliv na vaše lupus, kot vsako drugo spremembo življenjskega sloga lahko naredite. Medtem ko cigarete, ki so nevarne za vsakogar, oni so še posebej škodljive za ljudi z lupus, saj sta hitrost in poslabša bolezen. Vprašajte svojega zdravnika, za nasvete, da pomaga si nehal, in začeti koristijo ugodnosti: negativne učinke kajenja start obrniti, ko ste prenehali.

Jejte visoko porabo kalorij, zajtrk! To bo zmanjšalo vašo lakoto za preostanek dneva, kot tudi pospešiti vaš metabolizem. Poskrbite, da pijete veliko vode in popijte kozarec pred jedjo, saj boste postali polni hitreje. Uporaba manjših plošč, ima psihološki učinek, ki zmanjša količino hrane, ki jo jeste. Tudi, poskusite, da omejite količino sladkorja in praznih kalorij zaužijete in jesti bolj pusto beljakovin, ki vas bo polno dlje in manj lačni.

Dr. Maroon pridobil medicinske in neurosurgical usposabljanja na Indiana University, Georgetown University, Oxford University v Angliji in Univerze Vermont. Je izvesti obsežne raziskave v neurotrauma, možganskih tumorjev in bolezni hrbtenice, ki je privedla do številnih inovativnih tehnologij za diagnosticiranje in zdravljenje teh bolezni. Njegova raziskovalna prizadevanja realiziral ga je številne nagrade iz različnih nacionalnih in mednarodnih nevrološke družbah.

Socialni wellness je nekaj, kar večina od nas ne plača dovolj pozornosti, vendar pa moramo za dolgoročno zdravje. Tudi, če boste uživali samo čas, imejte v mislih, da smo vsi socialna bitja po naravi. Nismo pomenilo, da se damo privilegij, da socialni kadar smo lahko. Ustrezno z drugimi, lahko lajšanje stresa, izboljša naše razpoloženje in celo spodbujajo dolgoživost.

Celo samo preživljanje časa s prijatelji, družino ali klepet z nekom v telovadnici, park, ali urad je pomemben način za možgansko kap svoje socialne potrebe dnevno.

Zajtrk je samo tisto, kar beseda pravi: odmor čez noč hitro. Jedo zajtrk omogoča obnovo energije trgovin, ki so bili osiromašeni čez noč in začeti dan s cisterno, polno pravico goriva. Zajtrk tudi programi vaše childs prehranjevalne navade za preostanek dneva. Otroci, ki jedo zdravo zajtrk, kot so celih žitnih zrn, jajca, ali sadje in jogurt smoothie običajno, da bodo bolj pozorni in bolje obnašal na domu in šoli kot zajtrk-kapitanov.

Daj in dobili objem. Po Lyon, Dajati in prejemati štiri objemov na dan." Zakaj? Raziskave kažejo, da objemala omogoča, da živijo dlje. Ljudje potrebujejo dotik. To blaži in pomirja nas," Lyon je dejal.

To prinaša navzdol, da reaktivni vzburjenja sistem, ki lahko dobili aktivira, ko se počutimo ogrožene, na kakršenkoli način in še posebej v stresnih situacijah." In objame ni treba, da samo človeška vrsta — psi in mačke šteje tudi.

Osredotočite na uživanje stvari, ki prihajajo večinoma iz rastlin in dreves, včasih živali, in jesti manj iz škatle, vrečke, in vzemite iz posode. Poskusite dobiti večino vaših dnevnih kalorij iz svežega sadja in zelenjave, minimalno predelana žita, nizko vsebnostjo maščob mleka, oreščki, semena in pusto meso in ribe.

Čisto uživanje zmanjšuje prisotnost konzervansov, kemično spremenjene maščobe, dodatno natrija in umetnih sestavin.

zdravje lifestyle zdravstvenega varstva