8 Korakov Do Zdravega Življenja, Ki Jih Lahko Traja Še Danes!

8 Korakov Do Zdravega Življenja, Ki Jih Lahko Traja Še Danes!

Prehlad in blagim gripe običajno ne zahtevajo, da potovanje z zdravnikom. Vendar starši naj bodo pozorni na opozorilne znake, da je vaš otrok potrebuje pregled.

Kot človek, je pomembno, da se vključijo v dejavnosti, ki bodo ohranila vaše splošno zdravje, ki ima v vaše spolno zdravje.
Zmanjšanje stresa, uživanje pravice, uveljavljanje in preprečevanje slabe navade, kot so kajenje in čezmerno uživanje alkoholnih pijač lahko vas v prime obliko. Zdrav življenjski slog omogoča tudi seksualne samozavesti, kar ni slab stranski učinek. Ko imate duševno strani sex igre v prestavi, se lahko osredotočite na fizični strani.


Gre za rjavo ogljikovih hidratov vs. beli ogljikovih hidratov.


Bela ogljikovih hidratov so rafinirana žita, kot so beli riž, testenine, beli kruh, krekerji, rezanci, tortilje, obloge, kaj z belo moko in breading. Hranila so bili odstranjeni v proizvodnem procesu, sami pa jih bogati v kalorij, ampak malo hranilnih snovi. Prav tako povzročajo nezdravo konice v naši ravni sladkorja. Gre za rjavo ogljikovih hidratov (nerafinirano kompleksnih ogljikovih hidratov), namesto, kot so rjavi riž, polnozrnati, oves, ovsena kaša (ne instant naravi), in stročnice. Ti prihajajo s hranilnimi snovmi in vitamini nedotaknjena.

Če bi bil zdravnik, jaz bi porabili manj časa z bolnikom o formuli vaja—na primer ob vaji impulz, določitev usposabljanja stopnja, razpravlja o tem, trajanje, in take—in več časa pridiga pravilnosti. Prvi bolniki narediti nekaj, kar vsak dan trumps, kaj posebnega je vaja, ki se izvaja. Ključna točka je, da spodbudi pacienta, da se vadba s partnerjem. Večina ljudi, ki so veliko bolj zvesti redna vadba s partnerjem, kot takrat, ko je na svoje.

ChemiSense razvija nosljivi kakovosti zraka monitor, da bi posameznikom pomagali bolje razumeti, zrak okoli njih. Onesnaženje zraka je po vsem svetu vse večji problem s hudimi posledicami na zdravje in dobro počutje. Z našo napravo, boste lahko, da vedo, kaj onesnaževal so v vaši neposredni bližini, sledite trajanja izpostavljenosti do te spojine, in vam pomaga živeti udobno s svojim okoljem. Prvič, lahko resnično diha pametnejši.

Boste našli, da je po jesti pet obrokov zelenjavo čez dan, z željo, da bi požrl cel karton sladoleda v večernih urah zmanjšuje. Če boste izpolnite vaše telo s koristnim, hranljiva živila, boste samodejno začeli želite jesti zdravo. Najboljši del o dodajanju teh hranil, bogatih živil v vaši prehrani je vaše telo se bo začelo v naravno hrepenijo njih. Pogosto je bolj realno pričakovati, da sprejme novo življenje, navade, kot da greste na dieto, ki je običajno le zadnjih nekaj tednov. Bodite potrpežljivi sami s seboj.